2014-06-11

PRESENTER HIT OCH DIT...

Idag var det skolavslutning på mitt jobb. Jag har bara jobbat i klassen en termin, men såklart är det en lite vemodig känsla att säga "hej då". Nu blir vi ju alla kvar på skolan, så det är inte definitivt farväl varken när det gäller elever eller kollegor. Min kollega som jag har jobbat närmast fick idag en liten tack-för-dem-här-terminen-present, för att det har varit himla trevligt att jobba tillsammans med henne. Ni har sett dem förut, men jag tycker att det är en bra present när man inte vet vad man ska ge; invirkade burkar - funkar som ljuslyktor eller för exempelvis pennförvaring.
Undersidan - titta vilka fina namnband jag har fått av min sambo!
För ett tag sedan fyllde min bror år. I present fick han bland annat de virkade glasunderläggen, som också har synts här på bloggen ett par gånger - mönstret finns här - lätt, kul och snabbt att göra!
Och snart är det semester för min del. Det är nedräkning på gång vill jag lova! Tidigare har jag haft semestertjänst, men den här terminen har jag haft ferietjänst, vilket innebär att jag har den stora fördelen att få ha LOV! Det ska bli helt underbart att ha cirka åtta veckor tillsammans hela familjen. Förmodligen blir det en del glass på balkongen, som är typ det bästa Leah vet. Sommaren, du är välkommen!


Inga kommentarer: