2014-03-11

FÄRGGLAD BARNVAGNSMOBIL MED UGGLOR

Våren har anlänt till Göteborg! Och med våren kommer även den där mindre härliga väder-variationen. I morse stod jag och skrapade pansarfrosten på bilen och i eftermiddags traskade jag hem med öppen jacka i solskenet. Men strunt i det, det känns ju faktiskt som att jag har fått en dos med lite ny energi. Våren tog dessutom med sig lite härliga färger hit till bloggen. Den här barnvagnsmobilen har jag gjort till min kompis som fick en liten son alldeles nyss. 
Tre runda magar.
Imorgon ska mobilen överlämnas till den lilla knodden, som bara är tio dagar gammal! Och med tanke på hur liten min andra present är kommer jag säkerligen bli helt amazed över att man kan vara så liten, och ha svårt att förstå att det inte var länge sedan som Leah var sådär liten och hjälplös. Det är en sådan kontrast till den där ungen hon är idag, som lär sig nya grejer precis hela tiden och bland annat älskar att borsta tänderna själv. Det är kul.

6 kommentarer:

Sabina sa...

Oj så fina saker du gör!

Hittade hit via Virka mera gruppen på Facebook, följer dej nu på Instagram också.

Kram

Sabina
aka 5absku

Cecilia sa...

Åh så fin! Du har möjligtvis inte tänkt dela med dig av mönstret till denna skönheten?! Skulle gärna försöka göra en likadan. Hittat något uggle-mönster du lagt ut från innan men tycker dessa ser lite annorlunda ut?
Tack för en super fin och inspirerande blogg!

TIJNA sa...

Tack för era fina ord! :)

Det stämmer Cecilia att det är ett annat mönster. Jag har fått massor av frågor efter mönstret, så jag har tänkt att dela med mig av det snart. Jag siktar på helgen, så håll ögonen öppna! :)

Cecilia sa...

Ja vad glad jag blir :)
Kommer det mönster på bollarna också?

Anonym sa...

Hej! Undrar när mönstret kommer på din barnvagnsmobil med de söta ugglorna?
Mvh Helena

h sa...

Hej!
Jag är på jakt efter såna C-formade fästen men kan verkligen inte googla mig fram till ett bra ställe att hitta såna på. Var har du köpt dina?
Tacksam för svar!