2014-02-02

EN ALLDELES ENSAM LITEN UGGLA...

Söndag igen. Inatt vaknade jag och trodde att jag skulle gå upp till jobbet. Sen kom jag på att det ju var söndag, och att man faktiskt får stanna hemma. Sen kom jag på att det var ju söndag, och det var min dag att ha sovmorgon! Inte för att jag någonsin kan sova på min sovmorgon eftersom jag är en morgonmänniska. Men eftersom jag ändå känner mig relativt utvilad så är det ju nästan bättre att få äta sin frukost i sängen med en tv-serie på iPaden och ett par garnnystan och en virknål vid sidan av. Värre kan man ju ha det.

Den här lilla filuren tillhör ett av mina senaste projekt (jag har för övrigt på tok på många projekt just nu - måste färdigställa grejerna!) och just nu är den alldeles ensam. Den ser ju lite smått orolig ut, men det kanske ugglor har en tendens att göra? Hoppas i alla fall att den känner sig lite tryggare när den får ett par kamrater...
Alldeles liten och ensam...

1 kommentar:

Frida sa...

Otroligt söt uggla! Jättefin! :)