2013-12-09

VIRKNÅLEN & MAJSKROKEN STÖDJER MUSIKHJÄLPEN

Nu har Musikhjälpen 2013 startat! I kära, vackra Göteborg dessutom. I år handlar det om att alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet, ett ämne som ligger varmt om mitt hjärta. Jag är otroligt tacksam för att bo i Sverige, och tycker att det är förbannat synd att det inte kan se likadant ut i resten av världen. I förbifarten har jag nämnt att jag faktiskt har haft ett syfte med alla filtar jag har gjort, bortsett från att det är kul då. Nu kan jag avslöja att de ligger ute på traderas auktionssajt med förmån till Musikhjälpen. 100% av vinssumman går direkt till Musikhjälpens insamling. Så varför inte buda hem en fin filt OCH bidra till välgörenhet? Win win!
Klicka här för att lägga bud på filten med mormorsrutor.

Klicka här för att lägga bud på filten med mormorsränder.

Klicka här för att lägga bud på filten med zick zack-mönster

Och idag ringde det på dörren med en garnleverans från turkiet. 56 nystan rikare...

Inga kommentarer: