2013-12-31

SAMMANSTÄLLNING AV 2013

Gott nytt år!
Jag tänkte bjuda på en liten sammanställning av året som gått. När jag tittade igenom mina foton från 2013 så märkte jag vilket fantastiskt år det har varit - både på virkfronten, men också i mitt privatliv. Jag startade den här bloggen i slutet av juni, och verkar ha skramlat ihop en liten lässkara och nästan 50 000 besökare sedan dess - jättekul! Det skulle vara kul att veta vilka ni är, ni som tittar in här. Är det några som har någon blogg som man kan följa så skulle det vara trevligt också. Lämna gärna en kommentar nedan!

Och som sagt, här kommer min lilla sammanställning över 2013, några av mina favoritbilder:
2013 var också året som min bebis slutade vara bebis och blev ett litet barn istället. Från att inte kunna sitta upp själv, till att lära sig krypa, upptäcka sina fötter...
...till att skaffa sig nya färdigheter i en väldig fart. Gunga, busa, vägra sova, bara sova, lära sig gå och  upptäcka precis allt!
2013 var året då hon firade sin första födelsedag, lekte bland höstlöven, började läsa böcker, klä på sig själv (nåja...) och bara fortsätta utvecklas till världens bästa lilla person i en väldig hastighet.
Idag har hon så sjukt mycket karaktär och är så himla rolig att vara runt. 
Kul att ta kort...
...i ungefär tre sekunder.
Det svider lite att jag inte kommer vara hemma med henne om dagarna framöver, då jag ska återvända till jobbet den 7 januari. Men nu ska lilla damen få äran att vara hemma med sin pappa till augusti...

Hoppas att ert 2013 har varit lika bra som mitt.
Gott nytt år!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar din blogg! Hoppas du får ett jätte bra 2014.
Om du vill få du gärna kika in på min blogg: http://elinsvirkblogg.devote.se
kram

Erika Drewke sa...

Jag följer din blogg :)
Min hittar du på :
http://lundabon.blogspot.se/

Pernilla sa...

Tycker din blogg är jätte kul o följa, du gör så himla fina saker och det finns ju inget sötare en små barn!

sveas punkt. sa...

Oj, vilken virkkavalad! Underbart! Visst är det underbart med att se sina var växa upp. Är nybliven 3 barns mamma o har ett helt år av mys framför mig, hoppas även på att det kan bli en del virkning! God fortsättning! Sandra

Linnéa sa...

Vilka vackra saker du gör!