2013-10-24

VIRKAD KRÄFTA

Då och då blir jag kontaktad av någon som vill beställa något virkat av mig. Det är jättekul att folk är villiga att betala för det man gör. För ett tag sedan var det en person som ville ha ett virkat skaldjur. Smart som jag är började jag tänka på sköldpaddor - de har ju skal, och är djur. Men det var ju en kräfta hon var ute efter. Jag googlade lite efter inspiration och upptäckte att det inte virkas så himla många kräftor, det är inte som när man googlar på virkade ugglor direkt. Jag fick helt enkelt göra ett eget mönster, och här är resultatet:
Vill du beställa något av mig? 
Maila mig i så fall på virknalenochmajskroken(@)gmail.com och berätta vad du är intresserad av!

1 kommentar:

Mamma Mia sa...

Så jätte fin. Blir sugen på att fixa kräftskiva med en massa kräftor à la virknålen och majskroken:)