2013-09-29

RÄVEN RASKAR ÖVER... LÖVEN?

Jag sprang på det här urgulliga mönstret på den här räven, så jag kunde bara inte låta bli! Jag har länge tänkt göra en räv, men har inte riktigt hittat något mönster som jag gillat. Tills nu då!
Leah har visat ett väldigt intresse för räven under arbetets gång, och skrattat gott när hon fått syn på den, vilket ju är ett riktigt bra betyg. Däremot har hon inte fått känna på honom än, då jag har tänkt att det ska bli en av hennes ettårspresenter när hon fyller år om ett par veckor. Ett år! Och nu går hon ju typ hela tiden! I veckan sprang hon ifrån mig på lekplatsen, och lät mössan sitta på! Liten blir stor...

3 kommentarer:

Eme Lie sa...

Vilken gullig räv!

Larissa sa...

Cutest little fox ever! x

fröken garntrassel♥ sa...

så söt liten räv du har gjort!!!!