2013-09-12

BARNVAGNSMOBIL MED UGGLOR & BOLLAR

Då hoppas jag att det är slut på bloggtorkan ett tag framöver. De senaste dagarna har jag kunnat avsluta en del projekt, men det är fortfarande lite hysch-hysch på grund av olika anledningar. Den här barnvagnsmobilen befinner sig just nu på okänd ort i Sverige i händerna på Posten. Förhoppningsvis är den framme imorgon, hos tjejen som beställde den av mig (via Instagram faktiskt, välkomna att följa mig). Önskemål var ugglor, bollar, lila och gult. Tror ni att hon blir nöjd?


4 kommentarer:

fröken garntrassel♥ sa...

så härlig!!!

Anonym sa...

Såå gullig!
Mvh Agge

Anonym sa...

Helt underbar! Så fin!
Gör du ugglemobiler på beställning?
Maila mig i sådant fall:)
Mvh Mathilda
Mathilda.nyblom@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin mobil. Jag virkar själv och undrar om du möjligtvis vill dela med dig av mönstret på denna?

/Sandra