2013-07-16

VIRKAD MOBIL OCH KÖRSBÄRSPLOCK

Idag var en sån där ovanlig dag när Leah överraskade oss med att sova nästan två timmar - tjejen som vanligtvis sover 30-45 minuter under sina sovstunder. Herregud vad mycket man hinner med på den tiden! Till exempel kan man virka den här mobilen. Kan det vara så att det kanske har släppt lite när det gäller virk-svackan som jag skrev om igår (eller jinxar jag det nu, bara för det?).
Som grädde på moset så sprack vädret upp här i Göteborg efter lunch, och lagom till att vi skulle gå ut på promenad så var det riktigt sommarväder! Nu var förvisso inte jag riktigt klädd för det så jag kunde inte njuta fullt ut, men på vägen hem upptäckte jag att körsbärsträdet som står utanför vårt hus hade massor fina röda bär så jag kunde inte låta bli att plocka! Trots att vi bor relativt centralt i Göteborg är det fint att man kan gå och plocka körsbär runt husknuten. Nu blir det körsbärspuré till Leah!
400 gram smask.

Inga kommentarer: