2013-07-13

SOMMARVIRK

Sedan ett par dagar tillbaka har vår lilla familj varit hos Leahs mormor och morfar i Linköping. Det har varit riktig sommarvärme (bortsett från när jag tankade bilen i ösregn och blåst på vägen från Göteborg - jisses!) och det måste ju ses som fantastisk vardagslyx att få sitta i kvällssolen på altanen och ta tag i ännu ett virkprojekt. Jag har påbörjat ännu fler ringar, bland annat en megaring som syns på bilden nedan, men jag har inte blivit nöjd med varken färgval eller färgkombinationer, och jag vet inte hur många gånger jag repat upp och börjat om. Nu börjar jag misstänka att det är mitt undermedvetna som säger åt mig att jag inte ska snöa in så sjukt mycket på en sak, så nu har jag lagt ringarna åt sidan och ett helt annorlunda projekt är påbörjat! Än så länge är jag dock tveksam till hur bra resultatet kommer att bli, men time will tell...

Sommar.
Leah utforskar mormors fina trädgårdsarbete.

2 kommentarer:

MirEll sa...

Ibland verkar en sak så bra i huvudet men i verkligheten blir det inte alls som man föreställt sig, då är det bättre att låta det vila och göra något annat ett tag. Hoppas dina andra projekt blir mer som du tänkt. =)

Mamma Mia sa...

Jätte fina bilder med spännande fortsättning :)Ha det bra!