2013-07-07

ÄNNU EN RUND MOBIL

Jag är rädd för att jag blivit lite väl hooked på att virka in ringar. Det är så trevligt att ha ett litet projekt som man kan göra klart snabbt, och utan att ha något mönster att följa. Innan min sambo gick på semester häromdagen bad jag honom att göra några fler ringar så att jag har att göra under de kommande veckorna, men idag har jag redan förbrukat två av dem så vi får se hur länge de räcker... Jag blev dock inte så nöjd med den senaste, så den får jag nog ta och repa upp. Men den här turkosa lilla skapelsen blev ju i alla fall lite gullig. 



I övrigt så njuter vi av att sommaren har hittat till Göteborg igen. Och eftersom min sambo har gått på semester så kommer jag i alla fall ha lite mer tid till att virka när jag inte behöver passa den vilda bebisen  helt själv om dagarna...
Mellis ute. Som det ska vara på sommaren.

1 kommentar:

MirEll sa...

Gillar verkligen dina ringar, måste se om de inte finns något i ringväg jag kan använda.
Vilken härlig sommarbild, ni ser verkligen ut att ha det toppen. =)