2013-06-18

VIRKAD UGGLA

Jag kan bli lite överöst att inspiration ibland - det finns liksom så mycket att virka att jag inte kan bestämma mig! Och istället för att ta tillvara på den egentid som man faktiskt lyckats skrapa ihop, så slutar det med att jag sitter där och bara sparar ner bilder och länkar med inspiration. Också trevligt såklart, men tanken var ju att jag skulle använda nålen och garnerna som jag plockat fram...

En kväll tröttnade jag lite på mig själv och tog mig helt enkelt i kragen när jag kom in på CAROcreated's Etsy-shop, som säljer mönster till fantastiska kreationer av olika slag! Att ge sig i kast på en virkad uggla är ju alltid ett säkert kort, eftersom jag är en riktig sucker för dessa små kreatur, vilket kanske kommer att märkas...

Jag har en vision att den här ugglan ska få pryda en väska åt Leah i framtiden.

Ho-Ho!

Inga kommentarer: